(English text below in blue)

Un pasteur protestant qui parcourt divers chemins de pèlerinage à travers l'Europe...
(pour les messages précédents, voir sous "blog archive" en bas à droite - en rouge)

(ENGLISH TEXT IN BLUE throughout this blog)

A protestant pastor hikes different pilgrim paths across Europe...
(for previous posts, check the "blog archive" on the lower right - in red)


Sunday, June 23, 2019

Thank you, "angel" Dave!

   Comme je voyage seul, pas facile de soigner avec la pommade une douleur persistante dans une zone de mon dos que je n'arrive pas à toucher avec mes mains... Ce matin, je croise des cyclo-touristes anglais et j'ose demander leur aide. Dave, de Sheffield, sera "l'ange" qui soignera mon dos.

   Since I'm travelling alone, it's not essy to put ointment on a part of my back with persistant pain but that I can't reach with my hands... This morning I meet some English tourists on bikes and I dare to ask for their help. Dave, from Sheffield, is the "angel" who takes care of my back.

No comments:

Post a Comment